skola, valpkurs, nollningar, ridning mm mm =)

oj.. snart en vecka sen. har vart mycket på gång!
som svar åt johanna då, nu vet jag att jag kommit in:) börjar imorgon!

Så sen senast då, har köpt lite nya grejer inför skolan, vart o provjobbat på akademiska o fått det, så jobbat idag också. helt okej! skönt med riktigt bra chefer! de andra som jobbar är väl vissa sådär men det kan man kanske stå ut med ibland. ska ju som sagt bara extrajobba=).

har vart på nollningar, i lördags var det ruskigt skoj, avslutningsmiddag på upplands, riktigt drag med massa uppsala ssk:are=) den kvällen gör man gärna om.

igår red jag igen, palle. slog på stort o körde utan stigbyglar, så det känns idag. men anette är nöjd med mig så det är det väl värt då;)..

var även valpkurs igår, fått 60 sidor att läsa till nästa gång, men kursen verkar hur som helst superbra!
dessutom är det 2 veckor till nästa gång, så nån gång lär man ju hinna läsa det där, skön avkoppling till kommande "omvårdnadens innehåll och metoder"......

skola imorgon som sagt, ska kika upp lite information såhär efter en hektisk helg, så jag vet var jag ska vara. blev lite rädd för sjuksköterskeprogrammet är helt o hållet förlagt till BMC nu, så hur vi ska hitta vet vi inte! men vi tröstade oss själva med att det är väldigt bra övning inför så småningom kommande Akademiska som ju är gigantiskt! =).

nu ska jag kolla upp lite info, göra en kopp te, o bara njuta av sista dagen som, ja vad man nu är innan man blir student. eller jag. universitetsstudent. ja ja ni förstår.

dessutom dragit på mig halsont, troligen av Vide eller Melker, då de just börjat dagis/lekis igen och det då alltid är så mycket förkylningar hit o dit! så en kopp te, ja tack!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till att du kom in. Verkligen superroligt! Hoppas det inte e svinis du fått!

Postat av: Juuso

Jag vill bara poängtera att det bästa med studentlivet är fredagarna (och Värmlands :))! De fredagarna då man INTE har en tenta på en lördag :).

2009-08-31 @ 20:58:55
Postat av: Niina

Du verkar ha fullt upp med både jobb, skola, häst och hundar:). Det är bra! Fast jag vill poängtera att det viktigaste är fredagarna (se kommentar ovanför).

2009-09-01 @ 18:26:29
Postat av: Anonym

jag har faktiskt en hel del lediga fredagar=)=)

2009-09-01 @ 19:54:18
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback