SOL!

Idag har det blivit en del gjort.
Vart ut till Gränby Centrum, blev shoppingsugen, men får vänta till lönen. mina 25 kr räcker inte så långt.
jag har städat lite, så nu kommer man in genom dörren.
jag har solat, njutit av sommarvädret hela dagen (efter regn kommer faktiskt solsken. verkar vara att om det verkligen ösregnar så blir det megatoppenväder sen)
jag har både spelat fotboll med hundarna på fotbollsplanen och gått en långis på Berthåga gravfält. (är inte lika illa som det låter. det är mer än en kyrkogård!)
jag har lagat mat.
och jag har pratat i telefon med mamma o pappa:)

påtal om telefon så pratade jag med en kille från folksam och en från SBK. riktigt trevliga båda två, men de kom fram till att ingen kunde hjälpa mig, för jag hade redan fått ena erbjudandet och andra insåg han sen att jag var för ung för..

fixat in lite mer pengar tills lönen, resten av semesterersättningen ska trilla in. (detta pga att chefen inte lyckats skicka in våra uppsägningspapper än....)

ja. det var väl det i det stora hela. Nu ska jag kila iväg, antar att wille ska kika in här. ska läsa marley och jag. mycket sevärd film så nu blir det boken...

/ take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback