julmys

"Du tror att jag sover. Det gör jag inte. Jag sover inte. Jag filosoferar. Jag gliiider."
underbar reklam:)

långpromenix med vovvarna idag i snön. underbart!

ET på tv4plus på fredag, länge länge sen den sågs. kanske värt det=)

nu kikar jag slött på pernillas jul, hon och bror hennes gör kalkon och godis. lite löjligt. men mysigt.

imorgon är det skola igen efter två lediga dagar, orkar inte, fast jo jag ska vara positiv. men trist o cykla i snön, (jag är ingen storstadsmänniska, när snön kommer i snäs åker jag buss) gå är nog uteslutet då det är grupparbete och vår tegelsten till bok måste med, + alla papper... buss har jag inte råd med. cykel blir det ja.

helgen kommer bestå av lugn fredagkväll med älsklingen, lördag ska vi hämta bilen och på kvällen blir det tapas-knytis och julklappsbyte hos monica och björn. söndag kommer min älskade sötcicci med sin klas hit och vi ska äta lite god mat och byta julklappar.

sen kanske det är en skoldag till, beror väl på hur jag gör. extraarbete med renskrivning eller gå dit 3 timmar och lyssna på genomgång. men det visar sig. SEN är det jullov. första på 3 år!

natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback