Svenska-hjältar galan.

en av de bästa galorna faktiskt. fast med risk för tårar.
Kommer att tänka på när vi var på Gröna Lund i nian och en kille var jättenära att ramla ur pariserhjulet. det var första gången när jag verkligen trodde att jag skulle se nån dö.
Det var högst upp i hjulet, 24 meter enligt mitt kära wiki, och asfalt nedanför och han hängde över kanten med bara ett par händer i vagnen som höll honom... skräck!
men hur som helst räddades han av ett av spökena i spökhuset och allt slutade ju bra.

läste även på wiki att kina planerar ett pariserhjul på 208 meter. vad lider dom av? :)


idag var det Fonus besök, riktigt intressant faktiskt. lärde mig massor.
och så sista föreläsningen inför tentan. men nu senaste har vart så tråkiga, för nu är det för mycket så det har slutat vara roligt.

nu börjar galan igen. avslutar med att säga att hösten och vintern (eller nån årstid för den delen) är INTE deprimerande!
hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback