uppsala igen

blev att åka tillbaka till uppsala en dag tidigare än tänkt, då vi har veterinärtid på okänd tid imorgon, så måste vara på plats i stan så vi kan ta oss dit snabbt när vi fått veta tiden..

haft en helt underbar julvecka hemma och hade inte velat åka hemifrån än. men ju mer man drar ut på det, desto tråkigare att åka blir det tycker jag. för tillfället inte alls motiverad till att vara i uppsala, då det betyder slut på julmyset hemma och snart tenta. usch!

nu ska jag sova brevid min älskade igen, och imorgon fortsätter pluggandet, yey.

hoppas ni haft en lika bra jul som jag och på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes, längtar verkligen till på onsdag! Nej, det är bara att bita i det sura äpplet och börja plugga. Sitter nu, men tog just en minipaus! =)



KRAM

Postat av: Cicci

jag längtar till den femte :)

2009-12-29 @ 10:07:21
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback