And everywhere we go, the sun will always shine

2003. påminner låten om. ett år jag mest minns med sorg. men det måste ju fört mycket vackert med sig också. underligt det där, hur man glömmer. Man borde egentligen minnas allt som varit bra väl, och glömma allt tungt. om vi skulle funka logiskt. men livet är väl inte logiskt antar jag...

sitter och lyssnar på 60-tals musik, såna låtar jag är uppväxt med. underbart. varit mycket nostalgi idag. jobbar extra på dagis. det är ju bästa sättet att minnas sin barndom. utom foton, filmer o sånt såklart. men barn är så enkla. utan komplikationer i livet. ta mig tillbaka!

imorgon är det dagis, sen hem o duscha o sen till jossan o stefan på tacokväll, o så får vovvarna leka av sig:). Ska bli väldigt kul! Lördag blir middag med Willes innebandylag. :)
påtal om honom, så har han skaffat blogg, äntligen; tilliam.blogg.se

nu ska jag sova, är duktig och går till jobbet på morgonen, så det blir tidigt.. hej!

kärlek: Mary Hopkins- Those where the days....

Kommentarer
Postat av: Amanda

"inget är logiskt, för att inget är magiskt och det är så tragiskt" :)KRAM

2009-02-05 @ 22:07:49
Postat av: Josefin Bäckvall

Jag har också en blogg, uppdaterar den inte så ofta, men det är iaf nåt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback