Oh, is it a dream?

Idag är en bra dag! Solen skiner, det är väl ca en halvmeter snö och jag och Maltre har just gått en långpromenad. Blev även en del bus på vägen jaga snöbollar:). det är dom bästa bollarna enligt malte, för dom finns längs hela vägen!
Malte fick även en massa beröm för hur fin han var. många som log/sa nåt uppmuntrande.. :).
Tror det är vädret. man har nästan vårkänslor, mitt i vintern. tack vare solen! :)
nu ligger trollet och sover, blev nog rätt trött:)

helgen var den bästa på länge, dels min första lediga i år.
Fredag: Tacokväll hos jossan o stefan, jätte mysigt, med TP, dock var jag o jossan mest fnittriga och kunde kanske inte jättemycket.
Lördag: Lagmiddag/fest med willes innebandylag. Väldigt trevligt folk, lekar och god mat.
Söndag: först middag hos willes familj, o hämta malte som sovit där. och sen bingolotto hos jossan o stefan. vann dock inget nån av oss. typiskt. men kul var det ändå:)

Nu ska jag tillbringa resten av dagen med desperate houswives (ge mig en säsong till!!), te och vara hundvakt åt tristan ikväll också medan älskling tjänar pengar åt oss... ;) hej så länge!

And I know when I die, youll be on my mind
And I'll love you - always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback