Oh well I don't mind

måste bara säga det. jag var inte duktig igår. jag gick inte till jobbet. för jag vaknade 07,20, och började 07,30. tack vare madde (vaknade jag alltså), för hon ville ha tag på wille. som skulle öppnat på jobbet 06,30. :)... aldrig blivit klar så snabbt, o dessutom gick jag från donken till dagis, o var ändå på plats 07,34:).

Nu ska jag lyssna på the killers, vänta på wille och kika lite på ikea.se, inför flytten.. sen ska jag duscha o göra mig iordning för kvällens middag med willes innebandylag. lämna malte hos willes föräldrar, och sen ha trevligt. inte glömma nyckeln.

tack för igår, trevlig tacokväll hos jossan o stefan. med TP. vi var väldigt duktiga. eller fnittriga? ja ja. same thing..

hej så länge!

Oh well I don't mind, if you don't mind
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you go, can you read my mind?
- strängnäs-minnas-låt.. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin Bäckvall

Ja, det var mycket fnitter !;) Ikväll blir det Bingolotto eller?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback