jobbansökan...

Då jag kom in som 81a reserv på sjuksköterskeprogrammet, i uppsala, så kikade jag på lite jobb, ifall att liksom.. (även om min syster tror jag har väldigt bra chans o komma in..)
och hittade det här, som personlig assistent. läs o begrunda.. (le också gärna!)

"Du ska ha körkort på bil med lätt släp. Det ska vara likaledes på dammsugare, datorer, golvmopp, & husligt arbete. Du bör ha stor körvana på alla dessa uppräknade saker. Speciellt bil. Kan Du tänka Dig att köra bil till Frankfurt eller längre söderut då kan detta vara ett arbete för Dig Klarar Du bara Uppsala är detta inget för Dig. HAR DU EJ KÖRT ELLER BIL TRE MÅNADER FÖRE ANSTÄLLNING ÄR DET INGEN ID@ ATT SÖKA! Kunskaper i det engelska språket är tvunget. Detta kan innebära resor till andra länder, eller andra och orter i Sverige. Kunskaper i Svenska språket pga arbetets natur. Detta är ett måste"

så nu undrar jag, återigen, hur min framtid ska se ut... men det är väl bara att tro på att det går bra, o lita på andrahandsurvalet! lär vara sjukt många som söker i år när det är så svårt o få jobb. tidigare har ss legat på ca 15-16 i intagning, vilket tidigare år varit = inga problem..
går det lika bra som Monopol idag så är det inte mycket att hänga i julgranen.. jag åkte ut med dunder o brak, strax efter wille o bjur vann med över 300 000.. :P (då var t.om alla pengar slut).

Nu ska jag vara lite social, imorgon är wille också ledig, efter kl 16 o sen hela helgen. först måste jag bara komma på vad jag ska göra hela dagen.. nej nu måste jag gå.. hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Juuso

Låter som om att man försöker hitta någon som kunde tänka köra in lite smuggelsprit :). Det finns bättre jobb. Och annonser som är lite bättre formulerade.

2009-07-13 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback