och jag gör vad som helst, för att få ditt liv att verka bättre

Peace and love slut för i år. sjukt mycket bra artister. Som jag sagt, nu saknas bara blink för att fullborda mitt liv i nuläget, efter Mötley och Razorlight. underbart.

Det är tomt. och det gör ont. Mest ont gör det att se min älskling så nere och tom. Det var som alla sa, du skulle ju bli bättre! Livet skulle ju bli som vanligt igen. Och alla som kommer fram till mig och säger "hon pratade alltid om er, 'Fredrik och Hanna' "... Och alla historier du berättade för mig om wille som liten. Fast jag kände dig så kort tid är det tomt. Och det gör ont. Livet är så fruktansvärt hårt ibland, speciellt åt de man älskar. Jag finns här älskling, alltid!
"Köp med en budapestbakelse och kom ner till mig..."  vi vinkade och log.
Vila i Frid. <3

Vi ska titta på valp igen på måndag. En kompis till malte. får se hur det går..
nu ska jag krama min söt innan han måste jobba.. höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback