well, I go out somewhere, then I come home again

Deportees- hade nästan glömt att de skulle komma, men som tur va glömde jag inte spelningen väl på plats. Mycket sevärd, riktigt överraskande live.
Razorlight- Vart var all publik? De är värda så mycket mer, vad tidningarna än sågar dom med. Lät väl inte som på skiva, men fortfarande väldigt sevärda. Och världens gladaste trummis!
Håkan- Bara dårar rusar in. Väldigt fint inslag! Och en två timmars spelning, bättre blir det inte? :)
Winerbäck- Toppen var ju med Miss Li, jag är nog inte den enda som säger så. Maffigt, riktigt maffigt! o så tre spelningar också, alla med avslutande "kom ihåg mig då"
Mötley Crue- Som sagt, vad tidningarna än sågar med, så ÄR Tommy Lee bäst! vaddå "vad ska han fram o göra" han är ju för fasen den de flesta vet om. Go for it, mer Mötley!
Babyshambles- Högast på scen? Peter Doherty:) Överraskande bra dock!
Volbeat- schysst spelning, kanske att de är lite överskattade, men det är vi tyst om. de är ju bra:)
Blindside- Liten scen, men bra tryck. Sevärt!

detta var nog de bästa höjdpunkterna på årets festival.

Idag är jag sjukling, hosta, kliar i halsen, nyser (de två senaste dock av pollen), men så har febern smygit sig på också, bara lite men tillräckligt för o vara hängig och inte orka pallra sig till jobbet o dra på sig de där varma kläderna o vara trevlig. Nej, det blir en hemmakväll, förlorar ändå inte pengar på det knappt. kortpass.

Bara några dagar kvar där nu, sen blir det plugg... eller först semester såklart:).
Nu ska jag lyssna på America, få mer gåshud o bara mysa:)...

"Mormors ögonsten"  så tomt. kämpa på älskling!
Sydämen Enkeli.
Pieni enkeli istuu
pilven reunalla
ja pitää sydänta
kädessään.
Hän muistuttaa
sinua siitä,
kuinka tärkea ja
rakas olet minulle
olet aina
sydämessäni


Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkar som om peace and love var bra! Hoppas du kryar på dig. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback