Don´t try to let yourself down.

Kolla dethär, alla som inte tycker malte växer... (mest av allt för mig o wille tror jag!)

 bebis!    långhårig unghund.    nyfriserad unghund:)


så så är det!

idag jobbar wille stänging, så jag ska roa mig själv. Vi har redan tvättat, lagat mat och diskat. så det återstår inte mycket. Kolla tv, hoppas att nån rolig människa ringer och sova sen.

Helgen blev inte som planerad, timmy o matilda var sjuka  så ingen middag och mycket fotboll blev det inte. men jag hade ganska trevligt ändå.

Jag skulle boka biljetter hem idag, cicci. men vet ni vad? Hem, då ska jag vänta i eskilstuna två timmar, och för er som inte vet detta är jag då 20 minuter hemifrån med bil.. onödigt? Jag funderade även på via ludvika/örebro men då skulle jag komma in i örebro 17,59 eller hur det var, och tåget mot arboga gick just 59, och detta var inte samma tåg.
jaha, men då har vi via sthlm då, det verkar vara bästa alternativet hitills, utom att jag har 5 minuter på mig att byta spår, och det är ju lite större än strängnäs station så skulle tåget vara några minuter sent skulle jag missa nästa. därifrån går det visserligen ett till en timme senare, fast det ska man inte boka i förväg, för då ska jag tydligen åka buss från södertälje syd. (för er som är hemma i mina trakter faller detta nog lika ologiskt som för mig!) så det lutar åt att vara bästa alternativet, utom om det blir bil, som blir ca 200 billigare. för via uppsala som jag brukar åka, passade ingen buss alls till s-näs och skulle jag tagit borlänge/sala/eskilstuna alternativet som gav mig två timmars väntan en söndagkväll i etuna, skulle jag på hemvägen få åka den här roliga sverigeresan: Strängnäs- Stockholm- Gävle- Falun- Mora. Detta skulle ta mig... TIO timmar och TJUGO minuter!! jisses....

nej blir det sthlm eller bil, det visar sig i sinomtid.. (inom en vecka.)

Annars beställde vi ny säng idag, så snart är lägenheten i ordning<3
ibland vet man bara vad som är rätt.

nu ska jag kila, på återseende!

bara älskar everythings magic med AVA, ni borde ladda ner den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback