It´s times like these you learn to live again

Dagen började med en promenad, fast jag är sjuk så måste ju hunden ut.. Så vi gick som igår, genom skogen, fast idag inte lika långt. Skulle tagit kameran med mig, för vi kom jättenära inpå 4 rådjur:).

Sen hem, satte mig på balkongen- soool!! Fick faktiskt färg i ansiktet redan. Dock försvinner ju den ungefär lika snabbt som man släcker en lampa (okej, lite överdrivet) så det är väl inte mycket att hurra för, men kanske ändå ett litet vår-tecken?...

Jag bloggar väldigt mycket när jag är sjuk.. Ungefär det enda jag gör. och äter/dricker. Oftast när man är sjuk kanske man inte gör det, men det är enda gången jag inte känner att halsen är jätteknas. Igår drack jag nästan 2 liter te.. :)

Ikväll ska jag orka gå på bio, i taket lyser stjärnorna, den läste jag när jag var liten. Och wille ska vara toffel och följa med.

-Foo Fighters var väldigt länge sen jag lyssnade på. Det måste jag göra.
-Och boka peace and love biljetter måste jag,
-Och så måste jag anmäla mig till högskolan idag, fast det slog mig just att det är visst 16e imorgon och inget annat.

blev ju en händelserik dag ändå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback