Ondska och törnar det klarar små björnar :)

Jag är ett barn. ja så är det. för idag var vi och hämtade mat på picasso (heter det va?) och då skrattade han i kassan åt mig för jag plockade fram pizzasallad det första jag gjorde så han gav mig en klubba och sa "klubba till alla barn" :). så det så!

blev arg på jobbet idag. jävla idiot- rent ut sagt, som inte tror på att jag kan mitt jobb. såna människor borde hålla sig borta för att förgylla vår dag lite. "läs på kupongen så ser du" jaha för det var inte det jag gjorde, och det var så skönt och veta att jag faktiskt hade rätt i det här fallet. hon borde inte fått sin mcfeast meny gratis. nej!

Och sen ska wille o hans innebandylag på kryssning i maj som avslutningsfest och fansen är inte medbjudna. och ja jag är avundsjuk för i mitt liv händer inget roligt nu för tiden..

nu övervägde de negativa sidorna igen och det var ju så det inte fick vara, så jag får jämna ut det till 2-2 genom att skriva att jag hoppas (till 99%) att jag ska hem till strängnäs 6e till 8e april . nej, inte 99, jag ska ta mig fan cykla ner om det är så! :).
gonatt på er!

körsbärsklubba:)        och så var det våffeldagen igår!

Kommentarer
Postat av: Blondie:P

Men åh, om du kommer ner hit så måste vi hinna ses någonting ju!! Saknar dig massor! Längtar ihjäl mig efter peace & love:) <33

2009-03-27 @ 03:55:49
Postat av: Cecilia

du SKA komma hit!!

sen vill jag också på kryssning, så vi får åka du och jag <3

2009-03-27 @ 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback