Our hopes and dreams are out there somewhere

Nu är jag ledsen igen. ledsen, arg, besviken, förbannad och besviken igen!
Känns som om jag är i en svacka, för att försöka vara litre positiv. Bara att den här svackan varat det senaste året. Det började med att jag hade en jobbig period när jag skulle flytta hemifrån, tyckte det var svårt, fram tills dess att jag väl flyttat, då blev det hur bra som helst. Där vart det väl lite fel med jobbet också, konflikter och irritationer, som dock inte var mitt fel enbart. Sen hursomhelst började jag på donken i mora, chef o ägare man aldrig såg till o en restaurang på håret från att bli världens sämsta. ungefär. trivdes inte alls, slutade med att jag sa upp mig.. var arbetslös i två månader vilket tog hårt eftersom vi alla vet att pengar är nåt livsnödvändigt i ett sånthär samhälle.. så jag började på donken igen, med tron att nya ägaren o chefen skulle göra allt bra, men hade ju alldeles på tok fel.. men nu fick jag och wille iaf någolunda lika arbetstider, vilket gjorde att man hade ett normalt liv, nästan.. (utom att vara besviken o arg på jobbet hela tiden). men nu har vi alltså fått HELT olika arbetstider i mars. vi är lediga två dagar tillsammans o 90% av de andra dagarna jobbar vi tvärtemot varandra, ena öppning andra stängning.

som sagt. om du inte orkade läsa hela texten, så är jag ledsen. så vill du göra dagens goda gärning, gör något för att göra mig glad, ett mail, ett sms.. vadomshelst, bara jag får se att nån bryr sig! för nu är jag nere. igen.

/ Hanna som undrar när denna svacka ska vända.

Gotta find a way
Yeah, I can't wait another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback