Those were the days, my friend!

En kommentar i min blogg. Ja det är sensation i dessa dagar! Jämfört med förut. Tack:).

Jag är alltså hemma och har feber och halsont. Skulle jobbat idag, men med tanke på hur jag mår så fick det vara. det är väl inget jag saknar ändå precis.
Jag brukar aldrig bli sjuk, aldrig ha feber. Så det var väl min tur nu antar jag.

Var ute med hunden nyss, blev en timmes promenad för hans skull. Gick superbra, till en början. Efter skogen kom vi ut på en grusväg och där stack han. Han hade nog mest kul åt det, men inte jag och min hals. Var inte precis på humör för att jaga en bråkig valp i snön med feber. well, fick tag i han, men kopplade inte direkt, i o med att jag ville inte att han skulle ta det som straff, för vi har precis lärt han komma på inkallning och låta sig kopplas. Efter en stund kom vi till villaområdet, där jag självklart kopplade honom, och gick i mina egna tankar.
gick och funderade på vad talgoxe hette. kom inte på namnet, och tittade på dom uppe i trädet, då såg han sin chans (eller busade bara) och stack igen, när jag lite lojt bara höll i kopplet.. när jag vände mig om, såg jag honom försvinna runt gathörnet en bit bort efter en katt.. Ja, för jag var ju givetvis sugen på o jaga honom som jagade en katt!!
Det gick väl ändå bättre än väntat o ett par minuter senare var vi på väg hem igen.

Nu sitter jag i soffan, äter chokladbollar, kollar på semestersvenskar (för tv är så otroligt bra på dagarna) och väntar på att wille ska sluta.. (kl 19..).

Nä, fler kommentarer, eftersom jag bloggar så ihärdigt, och gärna fler sms o telefonsamtal för jag saknar er- alla!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback