de fem "F"en

Jag sitter och pluggar och undrar en sak: "vill du äta hälsosamt? skriv de fem viktigaste förändringarna, kan sammanfattas med fem "F"" okej, då radar vi upp dom: Fisk, Frukt&grönt, Fullkorn, Flytande margarin&olja och Nyckelhålsmärkt... eeh? F? N?

dessutom menar jag inte "byxor" eller "myror" när jag söker på myxor. jag menar myxor. kan nån berätta vad det är? =)

nu ska jag plugga vidare och se om jag får in nåt eller inte, inför vår kära andra tenta inom loppet av en vecka. yes!!! eller (!!) som vår lärare skriver...

kanske rent av "en kontrollerad kvällshälsning" .... =) han är lite underlig, men väldigt klämkäck som johanna karlsson hade uttryckt det=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad jobbigt att du har känns dig nedstämd. Det går säkert snart över. Jag försöker så klart säga det till F ibland, men antagligen alldeles för sällan... "Myxor"? Inte en blekaste om vad det är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback