HELG!

Nu har jag fixat ciccis julklapp. bara hela familjen kvar då. givetvis älskling inräknad där.
eller ja, mammas är ju klar också:)

i helgen blir det:
ikväll: Idol och fruktsallad med glass
imorgon: blev inte willes kusins kalas, så på dagen blir det nog tyvärr lite plugg, fast det behövs för jag förstår inte mycket av vårt cirkulationssystem...
kvällen bjuder på adventsfika hos syster med nybakta lussebullar, pepparkakor och glögg. och julmust på min beställning:).
söndag: då åker jag, wille o hundarna med syster och bror till Laxå där vi möter upp mamma o pappa och ska in o gratta halvbror Jim som fyller 40! :) ska bli kul o träffa honom o familjen igen.. mina brorsbarn som inte är så små längre;)

duggan var lätt, fast lite konstiga frågor ibland som vi inte tagit upp nåt alls om..

nu är det idol!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ge mig lite mer ångest... Hur har du redan hunnit fixa julklappar?

Postat av: Johanna

Vaa? Har jag missat något. Är Britta inte kvar?

2009-11-30 @ 21:03:33
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback