helg!

så fort jag hörde "nobels fredspris" imorse så var jag säker på att det skulle gå till obama. och det gjorde det. häftigt vad man känner på sig rätt ibland. eller gissar kanske är rätt ord?

nu har jag gjort disskussionen i pingpong! fast inte publicerad, vågar inte vara först;).. sen ska det bara kommenteras en annan också!

ska ner till ica och ta ut pengar strax, så jag kan åka buss hem til snäs.
problem blir det dock på söndag kväll, sista tåget går 23,20 sthlm-uppsala.. o spelningen är slut 23. dvs ännu senare eftersom det alltid är försenat. den stora frågan är hur jag ska ta mig hem. helst med tanke på att jag borde gå på föreläsningen 8,15 på måndag morgon.
äh det löser sig. rocken´roll som Emil sa nyss då jag pratade med honom.

nu ska jag packa lite grejer så jag är klar sen. pluggandet har legat på lägsta växeln den här veckan känner jag. ja ja, tentan är inte förrns om 3 veckor!

hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa Strängnäs, marknaden och alla vännerna från mig. Ha en trevlig helg!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback