Live right now!

jag älskar hösten. livet helt enkelt!

Lättnaden börjar komma över en nu. bara ett PM kvar, en kortfattad hälsoteori+ svara på frågor som ska in, en disskussion i PingPong, och läsa klart boken om cancersjuke Henrik, ett praktiskt prov. SEN tenta och SEN är kursen klar!
vilket betyder att jag är helt ledig i tre hela dagar!!

Green Day på söndag, ska blir riktigt skoj. vart dålig på o gå på spelningar senaste året utom festivaler. måste försöka förbättra det. ungefär som förrförra våren. ååh, reel big fish och jimmy eat world bland mycket annat. <3
det var livet det!

har vart riktigt duktig idag, cyklade till skolan, gick hem, gick 2 vändor var med hundarna, alltså 4 stycken. och har pluggat lite. men nu är det nog stopp. kan ändå inte göra nåt mer förrän nästa vecka. nästan. man kan ju låtsas!

marknad på lördag så ska hem till cicci imorgon! min cicci!
hoppas även springa på massa andra strängnäsmänniskor man aldrig ser.

ska säga upp mig också, nån dag.. har ingen mer dag lagd så. istället ska jag hoppa in o hjälpa enköpings donken när dom behöver hjälp... vilket är dels hundra gånger bättre än de surisarna jag jobbar med nu och tusen gånger bättre än o jobba för uppsalas (och moras) donkenägare...

nu ska jag lyssna lite mer på gd. äta sista semlan och vänta på att wille kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback