myskväll med te!

mandelmassan jag köpte i förrgår är spårlöst borta. jag ringde till o med wille som är i v-ås på hockey o hörde om han hade ätit upp den. men icke. letat igenom hela kylen, skafferiet, alla köksytor och tillomed ylvas kyl. där fanns min räddning, inte min mandelmassa men hennes! så jag fick mina semlor ändå, om än hennes mandelmassa inte var lika färsk som min nyköpta, men den funka fint bara man skar bort det hårda längst ut=)

wille är på hockey som sagt, vilket innebär en kväll själv. blir nog lite te snart, (fast jag inte var sugen nyss då jag åt semla,) för då blir det myskväll! ska ta och besöka tebutikerna nere på stan snart också!

har haft en riktigt lång dag. eller två. igår höll vi på på KTC tills sju, o sen hem. idag började skolan 8, och vi var klara med vårt pm alldeles för nån timme sen, runt 8... usch! helt slut i huvudet. men imorgon återstår en föreläsning i bemötande sen är det långhelg!
föreläsaren idag var riktigt bra också, hade massa skoj på lager;)...

handleden krånglar igen också, är less på det. och less på att "det inte är nåt fel". för det gör ont, så det är det ju visst det! men jag har levt med det i tio år så varför inte tio till innan nån löser det=)

förresten fick vi erbjudande på lägenhet igår. det var väldigt intressant; för det första, i stockholm... för det andra, en trea för 7000, ja det är ju lugnt tänkte jag. sen kollade jag på storleken. 39 kvadrat...en trea på 39 kvadrat..?

det bästa vore ju att ha nån hemma som gjorde te åt en, men nu existerar inte någon sådan, så det är bara att pallra sig upp själv..! trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback