överskrift

Två saker om min överskrift. det första, jag har glömt vad den skulle vara. det var nåt vi sa på KTC, men vad!?
det andra, överskrift är ju ett ord. måste varit väldigt trött vid halv sju tiden;)....

första gången i mitt liv som jag nånsin ser på vilka som gått vidare i idol... har alltid hunnit gå o lägga mig vid den här tiden! =)

haft en lång dag, men bra. vart mycket flum på KTC dock, men kul var det!
funderar på o säga upp mig på extrajobbet, trivs verkligen inte. ska jobba  på söndag så ska jag bestämma mig sen. hinner ju inte jobba nåt heller så dom lär ju tjäna på att ta nån annan.

syster o juuso var över på fika. väldigt trevligt! bakade scones, drack te o åt bullar o hallongrottor. dom som var bakade på willes mjöl. som ni som bakat med glutenfritt mjöl kan gissa hur de blev. men goda! =)

imorgon skulle det vara minusgrader på morgonen så det blir tjocka kläder till stallet!
nu blir det sova! nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det du extrajobbar med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback