semlor!

Trött!! sov i stugan inatt för vi hade glömt nyckeln inne... blev väl sådär med sömn, som det är när man dels sover i en soffa, dels när det inte är så varmt man är van vid..

ska väl egentligen sova nu, ögonlocken faller nästan ner av sig själv. skulle bara säga att min pappa är häftig tycker jag, på kort kort stund har han börjat använda dator och han har t.om spotify, där han bla lyssnar på mando diao! han o mamma använder datorn nästan dagligen nu! msn:ar t.om
för er som känner dom är detta inte så vanligt=)

åt lasagne till middag, den enda jag gjort själv sen hemkunskapen på högstadiet, då jag o madde brände ostsåsen gång på gång!
gott blev det, med semlor till efterrätt. ja, semlor. har ikea börjat med julgrejjer så kan jag hålla kvar vid semmeldan ett tag!

sova nu, eller först läsa lite om Henrik, som vid 22-års ålder fick skelettcancer och kämpade i 6 år.
skolarbete, riktigt intressant, tema bemötande.
nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Niina

Coolt, Mando Diao, det förväntade jag mig inte :).

2009-10-05 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback