Snö!

Jag tror jag håller på och bli sjuk igen. orkar inte! eller sjuk och sjuk. halsont o kanske lite smått med feber. svårt o säga då jag känner mig febrig men inte enligt vad man "ska" ha, haft feber på flera flera år..

gick en mil idag! ja, wille hatar köra i stan, han nämner det troligen själv på sin
blogg, så jag hoppade av vid norrlands, gick till syster i fålhagen och sen gick jag den resterande biten hem igen, dvs genom stan på nytt och sen ut mot flogsta-berthåga. kan säga en sak, st olofsgatan är lång!!

snöade inatt också, får man inte glömma att nämna. och Green Day fick en bra resension i UNT. nu är det tandborste och kudden som gäller!
Kapillärprov imorgon.

Kommentarer
Postat av: Wille

Men du var duktig som gick hela vägen, sötnos!

Postat av: Linnea

Hoppas du mår bättre nu och att du trivs på din utbildning! :)

2009-10-14 @ 10:41:00
Postat av: Johanna

vaa? Redan snö? Stackare. Hoppas du kryar på dig. Kram

2009-10-14 @ 12:27:11
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback