tenta imorgon.

Nu vet jag inte om jag får in något mer faktiskt. det är lagar och författningar hit och dit, PDL, HSL, LYHS sen är det droppsmittor, luftburna smittor, det är sterila och rena metoder, det är hepatit och gastroenterit, det är anamneser och status, de 7 Ren, det är intramuskulärt och subcutant och poppers o positivismens filosofier. en enda röra med andra ord.
jag kan det hyfsat tror jag men jag tror även att om jag fortsätter många minuter till blir jag tokig och sen glömmer jag allt. så det är nog dags att ta kväll och välkomna tentan med öppna armar klockan 8.00 i B10 imorgon.

blev en lång pluggdag idag, inga 2-3 timmar som jag tänkte utan med ellen, denise och klara satt vi från kvart i 11 till kvart i 5 o nu har jag suttit hemma sen dess också. tack och godnatt snart=)

blev även en del prat om maskar som delar sig, sånger om dom, bröst för bröstcancerfonden i form av bakelser osv...=)

ska ta o äta lite fiskgratäng snart som wille gjort, sen krypa ner i soffan o se på bonde söker fru, för det är idag va? måste se om Thomas går vidare. hoppas det=). antar att min bror redan vet men...

sen tror jag nog att det blir nåt gott i form av godis eller kakor o en kopp te.

gillar ellen alltså:

[2009-10-28, 19.33] Hanna Sallmén:
en helt annan sak jag funderat på, är det du skrivit med blått hos dig typ [2009-10-28, 19.30] Ellen WInberg ? och mitt namn med rött?=)

[2009-10-28, 19.34] Ellen Winberg:
mmm, de lät ju vettigt..tack! ja bra att du tog upp det, har också funderat på det, men ja ja e blå å du e röd. Tvärtom hos dig?


NU är det dags att läsa igenom det sista en sista gång, sen be till nån däruppe att jag inte vimsar till allt imorgon!
gokväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

LYCKA TILL på tentan! Jag håller tummarna! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback