trevlig sjuksköterska!

börjar bli  krasslig igen.. halsen är konstig, sådär så jag hellre äter nåt hela tiden för det lindrar, och hosta på det. så jag har bestämt mig, pluggfri kväll!!

snöade imorse, jag var en snögubbe när jag kom in på sjukhuset för kapillärprovtagningen=). det var roligt, jag o cecilia stack varandra för o se glukos o hb.

sen var det film, i livets slutskede, och disskussion. tung eftermiddag!

så som tur var så avslutade vi med lite flams på kvällningen, "hur ska man ta sig igenom här.." det där med dörrar är inget för mig;)

hemkommen nu o älsko har kokat te, men snart ska han iväg o träna innebandy.

sköterskan på kvällen, som gav hepatit b sprutan var riktigt trevlig. hon babblade på om vaccinationskort, hennes barnläkare som hon haft, vaccinationstyper o allt annat mellan himmel o jord. detta gjorde att både denise o klara hann få sin innan, o robin var inne, i det andra rummet, men det gillar jag. fler trevliga sskor:)

nu ska jag dricka mitt te o se om det är nåt på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback