v-dala o värmlands

Helgen har bjudit på 2 utgångar. fredag på värmlands med syster! 80/90tals musiken var ju långt bort, hörde typ 2 låtar, men det blev trevligt ändå! =)
påväg hem fick vi oss ett gott skratt på bussen, "men jag har ju allt mitt smink där! då måste jag komma 9 fast jag ska vara där 2". det visade sig sen att det var en av våra grannar som hade dessa stora problem!

igår blev det v-dala, fast jag inte alls var sugen först. men sen bestämde jag mig för att det kunde va skoj o gå ut o ta en öl o dansa lite. synd bara att de hade sämsta musiken på väääldigt länge, på båda dasgolven. theo jenssen spelade dock med bla daniel gilbert och oskar wallbom ca en timme så det blev ju nåt roligt! röj på "mon amour" =)
sen efterfestade klara o denise med dom, men då låg jag redan hemma o sov. har man bäbisar så har man=)

påtal om bebisar, nu är det endast TVÅ dagar tills märtas lille knodd kommer. underbart underbart underbart!!!! =)
så vi avslutar detta genom att önska henne allt lycka till som finns!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som två toppenkvällar! Ja, visst är det underbart att hon ska ha en liten bebis!

Postat av: Anna

Dumma hundægare. Jag tycker så synd om Qeso just nu hon har ingen att leka med. Kom till Mora ihelgen så får både jag och hon någon att leka med =)

ska hitta något jobb i nærheten av er. inte så lætt bara, men skam den som ger sig. Hoppas ni haft en mysig helg. Kramar

2009-10-25 @ 19:35:18
URL: http://anna0qeso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback