16 september.

less på hundarna just nu. bambam har precis kissat inne, 2 ggr. la han i hans hörna men han ylade tills jag höll på o bli tokig så jag hämtade han efter en stund, först låg han jättefint o slappa men nu bråkar han o malte igen. suck.

försöker få ordning på csn också, hade missat helt o fylla i hur mycket jag tjänat under 2008, så det försökte jag räkna ut nu.. tycker dom kan strunta i det. ska jag få mindre pengar bara för jag jobbade o stod i då?! får se om jag löste det eller måste skicka efter en ny blankett, skrivit lite för mycket fel på den jag har. eller om jag kanske blir anmäld för fusk i o med att mina ändringar dröjer hundra år... we'll see...
önskar jag tjänade så mycket pengar som jag gjorde våren 2008... =)

skola idag, seminarie, gillar vår basgrupp! sen jobb 13-17, inte lika skoj, en kul tjej o jobba med bara. de andra är inte lika roliga tyvärr...

sen blev det köpa present åt mamma, o leta åt bror, men det får fortsätta imorgon... sen vaccination mot hepatit B o femte poliosprutan. schysst att man får dom gratis genom skolan iaf!

böckerna har ju kommit så imorgon blir det plugga hela dagen, utom en sväng på stan. känner för o köpa nåt fint till mig själv efter en såhär jobbig dag. fast det kanske är dumt om dom beslutar sig för o sänka mitt bidrag.
visar sig...

hoppas wille kommer hem snart. han som skulle vara hemma till 21 senast...

ser på nyheterna, brinnande färja, 150 döda. blev riktigt chockad, men det visade sig vara arkiv från 1991. trodde jag missat nåt!
och en katt upphittad efter FYRA år borta. 380 mil hemifrån.. ojojoj..

sova ut imorgon! wei!!
och hem i helgen, ser jag väldigt mycket fram emot! NU ska jag kila.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan ta malte :D

Postat av: Niina

Det ska inte spela någon roll hur mycket du tjänade 2008... Det är denna termin som borde spela roll, alltså beräknad inkomst. Kolla noga så att allt blir rätt, CSN är en elak myndighet som man ska akta sig för :(.

2009-09-18 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback