älskar hösten!

Har vart en superbra dag idag, som de flesta andra dagar faktiskt! =)
jag är så nöjd med livet!

började med o kliva upp när älsko åkte till jobbet, hundarna fick mat o sen gick vi en vända. Påtal om det, bambam är misstänkt allergisk mot nånting, så han får dietmat, 500 kr för 5 kg, jippie! och ett veterinärbesök igår som gick på 1495 o då har vi inte ens hämtat ut de receptbelagda läkemedlena. men 200 kr för o ge o ss recepten tog de minsann. ja ja, utom detta o att avgassystemet på bilen måste fixas för 1500 så är allt bra. det är väl bara bagateller..? ;).

hur som helst, jag kollade på 2 utav juridikwebbföreläsningarna, på en halvtimme styck, men det tog mig 2 timmar, för åhörarkopia ett blev förstörd o jag fick fylla i hälften för hand för jag ännu inte pallrat mig iväg o köpt bläck till skrivaren och åhörarkopia 2 stämde inte alls, så det fick jag anteckna allt allt allt. och det var en av de värsta o svåraste jag nånsin hört.

sen åkte jag ner på stan o fikade med Em, supermysigt och måste göras om snart, för hon hade lite bråttom iväg.
hem igen o bytte om, åkte ut till Palle. blev en kort sväng i skogen, på 40 minuter ungefär, vilket jag nästan ångrar nu för han hade sån energi o hade nog velat springa av sig massor. men jag kom tillbaka till stallet o såg fel på klockan, så trodde jag hade jättebråttom, så skippade att rida på banan..

hem o började på etiktentan, första frågan av fem avklarad! 
 ut med hundarna med wille, kasta freesbee på fotbollsplanen sen en tur i skogen.
sen blev det pizzabak, idol, som var lite trist för det var ett sånt avsnitt då de inte sjunger typ nånting, o nu är det nån film, red eye. hundarna toksover, bambam snuttar i sömnen.

igår hade vi våld mot kvinnor föreläsning, var så hemskt! nyttigt, men otroligt hemskt!

imorgon blir det skriva på tentan, läsa i böckerna och sen är det oplanerat resten av helgen, men skulle gissa på mycket plugg..

nu ska jag lägga in lite bilder från stallet, (gick ju tomtestigen idag igen! mysig!!), kommentera johannas blogg, för det funkar igen!!  så hörs vi en annan gång. pusshej!


Kommentarer
Postat av: Niina

"bambam snuttar i sömnen" - vad söt:). Vi kommer gärna och hälsar på er och hundarna nästa vecka om ni har tid?

2009-09-26 @ 00:50:53
Postat av: Sandra

Har ni bytt foder? I sånt fall försök och återgå till Royal canin som han är uppfödd på. Hoppas att han blir bättre. Du får jätte gärna skicka lite bilder på honom:). Mvh

2009-09-27 @ 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback