"En larv i ett nötskal"

roligt det kan bli ibland!

Jag har nu lugnat ner mig angående kommande kurser. för anatomin var längre än så. det framkom bara lite otydligt. det var bara nutritionsdelen på en vecka! =)

har fått en gammal tenta nu o öva på inför våran, underbart. får fram exakt vad jag behöver läsa mer om. så så fort jag skrivit klart detta ska jag sätta igång o plugga. eller om det blir imorgon, för först måste hundarna ha mat och gå ut. sen är det säkert idol också, så plugga lite ikväll om jag orkar o sen imorgon bitti. lockar ju mer att åka ut till stallet eftersom det är sovmorgon men det får nog vänta, så blir sovmorgonen pluggmorgon.

angående Bams eksem, klåda, skabb eller var det nu är så blir det värre o värre för varje dag. verkar dock inte smitta vilket ät tur.

satt i skolan hela dan verkligen, först färdighetsträning, mata, bädda, borsta tänder o tvätta ansiktet. sen grupparbete i juridikfrågorna. usch vad tråkigt det var! missade hela den fina höstdagen!!

pubrundan igår var skoj. dumt bara att både gbgs o gotlands hade stängt, då blev det inte på riktigt ändå!

nu ska jag ge hundarna mat, o pallra mig ut. sen blir det nog en kopp te o hallongrottor. och chokladbollar. för vi bakade igår! =)

trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback