Hanna-hes!

jaha, då kan jag snart inte prata igen då. påminner om förra våren i strängnäs då jag jobbade en hel vecka (på donken) utan röst... =) det var intressant!
det påminner också om att jag faktiskt saknar donken en del, som idag på jobbet, när ingen kan förklara nåt så man förstår hur/vad man ska göra och tempot. jag vill ha nåt att göra!... och renligheten!!!! så säg aldrig någonsin i min närhet att snabbmatsrestauranger är orenliga. för ni har inte sett!

hostade ur mig lungorna inatt tror jag, det är mindre roligt, o nu kryper det på sakta igen inför kvällnigen...


stod o vänta på wille i regnet utanför akademiska idag, det var mörkt utom att det lyste ur några fönster på sjukhuset. påminner om A, när han låg där.... kändes tungt, men samtidigt kände jag mig trygg, som att du var där någonstans<3. man har det ändå rätt bra som kan gå ifrån det där just nu. att inte vara en av dom som har någon anhörig där...

på tal om akademiska, skulle till KTC för "aktiv förflyttning" idag, det var skoj, och spännande att hitta dit. som att gå i världens största underjordiska bunker...men jag hittader rätt. på vägen ut gick jag o cecilia dock vilse=)..

det här känns bra. det känns rätt! och som att jag börjar få lite lite ordning ändå. i helgen blir det beställa böcker (för mycket böcker för att lära av mina misstag!) och åka hem till mamma o pappa o sen vidare upp till willes familj!

nu ska jag dricka ett par lite vatten så halsen är fuktig hela natten  o sen sova.. godnatt!!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, alla är verkligen förskylda. Skönt att du börjar komma iordning! Krya på dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback