hemmahelg hos mamma o pappa!

Nu är jag tillbaka i uppsala efter en helg hemma hos mamma o pappa! alltid lika skönt o komma hem dit=)
har vart fina dagar vilket resulterar i fina kvällar som övergår i stjärnklart. älskar det!

har firat mor o bror som fyllde år igår o idag, ätit god mat, tårta, godis osv. Vart på marknad i grängesberg och gått långpromenad med malte. fick chokladask (inslaget i mitt gamla bokpapper från typ ettan eller tvåan!), strumpor från marknaden (14 för 100 så vi delade!), päron, äpplen o plommon. så nu är kylen full. plus att min mamma sydde en dataväska till mig med o pappa gav mig tehyllan han snickrat. nästan som o fylla år själv! =) kommer nog upp bilder så småningom!

haft en underbart skön helg helt enkelt! påvägen hem lyssnade vi på 90tals musik! barndom!

pluggat en del också, får bli mer imorgon då jag är ledig. bara 2 skoldagar denna vecka. ska väl hinna jobba nåt också.

just det ja, världens mysigaste skogsväg, där borde jag rida med min ciccisöt, tomteskogen kallas det, nån som längs stigen satt ut massa tomtar, trädgårdstomtar, jultomtar, ljustomtar, allt med tomtetema under stubbar o stenar o i träden. jättemysigt!!

i veckan hoppas jag på utöver skola, plugg o jobb, rida ut om det är lika fint väder igen (dumma jag som inte hade kameran med mig!) en fika med sara lycke och kanske emelie om hon har tid i "Väggen"...

nu ska jag nog gå in till wille som pluggar. knappt sagt hej sen jag kom hem. höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback