höst!

alltså jag älskar hösten. och jag älskar mina hundar. tog en promenad nyss, genom skogen mot stenhagen (farligt!!) ;) och solen sken genom grenarna, löven föll från träden o bambam busade där han fick springa lös. han rusade in i skogen men höll full koll hela tiden. älskade lilla valp! malte knatade jättefint brevid hela tiden. det är jobbigt att ha en valp o en åring, men man får så mycket tillbaka så det är värt varje sekund!

nu borde jag läsa etik men jag tror jag tänker lägga in bilder först för o göra bloggen lite intressantare.. =)

90tals musiken har etsat sig fast, så spotify har en hel del o bjuda på nu. en utgång med johanna så man kan gå på ett ställe med den här musiken.. ;) lund nästa? =)

dammsuga, handla o slänga in tvätten i torktumlaren borde också göras. sen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är välkomen till Lund. Går det att kommentera nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback