i skolbänken igen!

då var första dan slut då. är helt förvirrad och förstår inte ens hälften, men jag antar att det som alltid löser sig, förr eller senare! är hur som helst skönt att vara tillbaka i skolan=)

tur man läser sina gamla inlägg, så jag kommer ihåg o läsa den där valpkursboken också, har fått så sjukt mycket papper redan. och den som sa att man läser en sak åt gången på universitetet ljög nog. för visst, det är en kurs. men det är 100 grenar i kursen och listan vi fick var inte i någon, enligt mig, vettig ordning på diverse inlämningar, tentor o seminarier. men som sagt, det löser sig med tiden.

lite seg första dag, tror jag har feber men vågar inte kolla o halsen river o kliar o allt på samma gång...
har just gett upp att försöka förstå allt för ungarna som bor här kom hem o friden är slut. dessutom är jag rätt slut i huvudet efter sammanlagt 10 timmars info=).

har slängt igång en tvätt som inte får glömmas bort, dels för att den blir rätt äcklig av o ligga i maskinen ett dygn eller så och dels för jag vill ha en tshirt som  är där!

det där med att cykla genom flogsta, förbi eriksberg gick inge vidare, för jag tappade bort cecilia som jag skulle cykla hem med, så än så lämge är det via luthagsesplanaden som gäller!
vad gäller bmc så är det inte så förfärligt. inte än, när man går i grupp hela tiden. kanske sen när man själv ska hitta en sal o har bråttom. men som sagt, bra träning inför akademiska!!

nu har jag fått kvällsmat av älsklingen, tekaka o fil, sen blir det ut med hundarna o sen sova!!!

tror det var allt jag hade i tankarna just nu!
hörs o ses! =)

Kommentarer
Postat av: Niina

Haha, akta dig för att gå vilse på BMC - man kan bli inlåst i källaren om man är där för sent!

2009-09-02 @ 22:13:08
Postat av: Anonym

usch då. på akademiska borde det iuaf alltid vara folk=). men det är risk för att gå vilse på båda=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback