jag har väntat så länge på...

...just denna dag.
kom o tänka på hur fint det är o tänka så om varje dag!

helgen gick väldigt fort. fredag var alla ut på värmlands o vidare till vedala, utom jag för jag var hundvakt.. så den kvällen gick fort. skulle se på idol på webben för jag skjutsa ner wille på stan just då det var, men det hängde sig, så då skulle jag plugga, men då sluta internet funka... så jag somnade o vaknade när han ville hem o ringde=).
lördag var det barnkalas, willes kusin lise fyllde 4 år, så det blev en tur till spånga. god mat o fika o sen fort hem till uppsala igen, en timme försent.. hade missuppfattat varandra jag o kursarna, så de fick ta sig en matbit på grillen vid ica väst=). men hem kom vi o förfestade lite. em o johanna kom förbi också! kul o se dom på länge!
vidare ner på stan, kulturnatten, men vi missade nog hela grejjen egentligen... satt på några pubar en stund o knata omkring. sen skulle vi sova på hotell, för frukostens skull, men den idén rann ut i sanden tyvärr...

idag var det valpkurs, o påvägen hem pizza från stenkakan, lottdragning, så han fick själv bestämma vad som skulle vara på. jag fick en med salami, bacon, champinoner o ananas=). gott!
sen såg vi nog världens största grand danoiser.. sjukt snygga! =)

i helgen blir det hem till mamma o pappa o fira mamma o bror, men först väntar en vecka med skola med massa praktiska lektioner, rida palle och även nån jobbdag, för det måste jag...

men NU blir det plugg. jippie..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för i lördags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback