KOM IHÅG MIG DÅ

Vilka goda vanor jag fallit in i.. wille påpekade att kl är 21,40 o jag är påväg o lägga mig=). givetvis ska jag ju blogga först. fast det får gå fort, ligger på mage o börjar bli trött i armbågar/nacke..

haft fullt upp sen sist, försöker plugga, men mina böcker har inte kommit vilket resulterar i att det är svårt o få nåt gjort.. börjar på en grej, internet, vad bra. men sen fortsätter jag med nästa, grupparbete, om en vecka. funkar ju inte. nästa då, läs grundläggande omvårdnad 2.. mindre lätt..
nej hoppas böckerna dyker upp imorgon! dock vore det skönt med pluggfri helg, den är rätt välbokad ändå, men det skulle behövas för o inte bli så stressad sen.
vad gäller etiken, så behöver jag nån som lär mig. jag förstår ungefär ingenting. som en svenska/filosofi lektion, vilket kanske inte är mina starkaste ämnen.
idag känner jag mig inte som en sjuksköterska, kanske det är det som de här tre åren är till för då?

sen sist har det varit skola, en liten stund varje dag, även där en god vana, vi slutar oftast ca en timme tidigare än beräknat=). stallet, ridningen går hyfsat, vi jobbar på det, palle o jag! vovvarna, mycket o göra. kanske en vovveträff inplanerad med denise också? Hennes staffevalp som är 5 v yngre än bambam=). o annars mycket promenader o något jag inte vet vad som atr sån tid av min lediga tid. oj, konstig mening.

vad gäller min basgrupp i skolan så gillar jag den, jag trivs superbra. jättehärliga tjejer o killar. super! =)

stehagen wannabe gottsunda? åkte just återigen polispikuper ditåt... vad lider folk av??

nu ska jag kolla bdb, en vända på facebook o sen sova. måste tömma kameran nån dag också. den har blivit full.
o skriva en todolista? igen. mycket att fixa.

nej nu äre nattinatti som gäller..! eller kanske återgå till min o willes mycket givande msnkonverstaion med figurer. fast vi är en meter från varann.. jag hänger inte med=)

Två älgar var ute och flög. Då sa den ena älgen: - Men vi är älgar, vi kan inte flyga. - Ähh, det gör inget, för min farmor har en brödrost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback