kom ihåg mig då

satt o leta kurslitteratur (usch fy o blä, vet inte vad jag ska ha...) när wille kom in o ville höra kom ihåg mig då. hittade då den här versionen, mycket vacker.

http://www.youtube.com/watch?v=Cv4iSAo5pXo


den fick mig att stanna upp lite, precis som det ska vara. tänka efter.
att vara här och nu, inte så långt fram hela tiden. allt har ett slut... och vem vill inte ha gjort allt man nånsin velat göra innan det?

dessutom blir allt vad man gör det till, så stressa inte fram!

nu ska jag glädja åt mig ett här och nu. och just då säger wille att det växer 2 paprikor i vår planta! det är fint!

nu ska jag fortsätta lyssna på fina låtar och vara filosofisk.

saknar dig<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, den här låten är jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback