längsta vägen hem..

johanna, tack! men det går inte att kommentera, fortfarande...

Jaha, då har jag gjort samma tabbe som cecilia i skolan då, jag skulle cykla hem och tyckte att jag kan korta av vägen ännu mer, så jag svängde in vid ekeby bruk, men höll nog vänster för mycket. när jag cyklat en bra bit tyckte jag att jag hållt på alldeles för länge. det insåg jag även att jag hade när jag kom ut i eriksberg o inte i flogsta. hade alltså cyklat minst dubbelt så långt som det bör ta, den längre vägen..
ja ja, motion har väl aldrig skadat!

när jag kom hem väntade två lyckliga vovvar som ville ut så vi gick in i skogen bakom vårt villaområde, det mot stenhagen. när jag gått en bit mörknade det också, och jag började ångra mig=). tydligen hade t.om gevär förekommit i stenhagen fick jag veta av ylva. som tur var när jag kommit hem o inte medan jag var där;).

lång skoldag också, fast lektionen bara var 1,45, men sen grupparbete, analysera en vetenskaplig artikel. eller ja, två. men vi gav upp efter ca 3/4 av den första. blir grupparbete här hemma imorgon bitti istället.
sen praktisk träning på KTC i 2 timmar..

snart kanske bloggen får en ny design också, det visar sig vad det blir! =)
nu bör vovvarna ha mat, men jag tror jag inväntar wille, så jag får sällskap på kvällisen!
gonatt!

wow, systrar i jeans på femman.. ska se om det är sådär bra som jag minns det från jag var yngre..
artikeln får vänta.... =)

Kommentarer
Postat av: Juuso

Borde du kanske skaffa en GPS på din mobiltelefon :).

2009-09-22 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback