pluggat för första gången på 2½ år=)

Nu har jag varit duktig.. har sett en timmes webbföreläsning om Etik. Kändes mer som en svenskalektion men..

är uppe i mora hos willes föräldrar. ska snart duscha o sen kanske åka till nån av hans kompisar, får se hur det blir med den saken. han sitter o spelar antoher day på gitarr här brevid mig, fintfint! =)

kom från mamma o pappa förut idag, skönt o vara hemma, blev dock en alldeles för kort sväng igen.
pappa är underbar, jag låg o hosta hela natten för femte gången irad, o han gick upp kl 4 o koka te åt mig! hur snällt som helst!

just ja, rik är jag också.. ;) hade glömt att studentbidraget kommer en månad i förväg, så jag hade helt glömt bort att jag skulle få det nu, så hade sparat av min slutlön o snålat, så dyker de pengarna in plus de som kommer den 25e. aah, underbart! =)

hade inte så mycket fantasi märker jag nu, så bättre jag går o duschar så det blir nåt gjort.. =)

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback