pluggstopp?

utan att knappt börjat...

alltså, just nu går det inte att plugga. nån disskussion mellan barnens föräldrar och ungarna babblar o kör bil (brumbrum brevid mig..)
förstår alltså inget av det jag läser, så imorgon blir det plugg hela dagen lång istället. skola 10-12 bara så efter det får jag helt enkelt dra igång ordentligt. och på fredag! för wille o juuso ska ut och jag ska vara hundvakt = utmärkt att plugga om man först springer dom trötta, alternativt går en långlång promenad.

jaha, annars då, 2 föreläsnigar idag. trött på sista, inte van nu längre o gå upp halv 7 fast det är vad jag gjort hela mitt liv i princip. på morgonen går det bra, men på e.m börjar det bli segt. igår somnade jag kvart i nio i soffan o missade upplösningen av mannen som talarmed hundar, caesar.

tror jag ska kila in i rummet o plugga lite nu istället. det behövs!

återkommer förhoppningsvis med roligare nyheter nästa gång;).
ha det gött!

btw, nu har jag spotify även på min dator, tack lollos mamma=D

Kommentarer
Postat av: Niina

Jaså, ska Juuso och Wille ut på fredag? Till Värmlands hoppas jag, för dit tänkte jag gå iaf. Sångboksfesten skulle vara 23 oktober enligt vad jag hörde, men nu googlade jag på det och hittade ingenting. Så jag återkommer!

2009-09-08 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback