SOLIG sommardag! =)

vaknade med en underbar känsla idag...
den försvann efter en stund. när jag var klar o iordninggjord insåg jag att jag var en timme för tidig. så jag satt o hängde tills wille skulle upp halv nio o gick in o väckte honom. pratade en stund, helt inställd på att jag började halv tio (nu hade jag ju skjutit fram tiden då jag började med 1 timme o en kvart..) då jag plötsligt insåg att jag börjar kvart över nio o hade egentligen vart tvungen o cykla vid halv. så snabbt iväg och kom därmed fram kvart i, fast jag gick sista biten med kursarna... dvs cyklade på tio minuter!
hemvägen provade jag en ny väg, kortare. får se om jag hittar den till skolan också. så ska jag leta upp den ännu kortare sen!

böckerna kom också, så nu har jag läst första kapitlet i etikboken o börjat i våldutsatta kvinnor. den skulle man haft i somras så hade den lätt varit utläst nu! riktigt intressant!

stör mig på en grej bara, varför kan inte folk GÅ på gångbanan o CYKLA på cykelbanan, i rätt riktning och med rätt regler. vad ska jag ta mig till?? =)

imorgon blir en lång dag av en kort. lektion 9.15 (nio femton. nio femton. inte ställa klockan så tidigt!) till 12. men sen ska jag jobba 13-17, vilket är en väldigt seg tid... o sen knata runt på stan till 19, för då ska jag till sjukhuset för o få femte poliosprutan o hepatit B. SEN är det hem. blir inte mycket plugg imorgon inte. fast så är jag ju ledig på torsdag=)=).

nu ska jag hoppa in i duschen o sen hoppa  i säng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback