söndagkväll.

då var helgen slut, men är det som de senaste veckorna så är det helg snart igen. tiden går så himla fort!
pratade med min favoritcicci idag, saknar. så roligt med hennes nya lägenhet, utbildning och allt. ni som inte har cicci måste sakna nåt. sötisskumdum!

fick finbesök av emma igår, blev o äta ute, se film o äta godis. trevlig kväll. malte var glad o se henne=)

gick inte alls bra o plugga idag, fick inte in nånting alls, så jag gav upp. onödigt o läsa flera hundra sidor om man sen ändå måste läsa om allt!

bams "sjukdom" rullar på, han gillar nya maten, men vi är tveksamma då hon ordinerade just den här, som är vuxenfoder, kanske är samma då, men bäst o ringa imorgon ändå! vi skippade även valpkursen idag, för han verkade inte må så bra, + om det är nåt smittsamt.

planer för framtiden då, ja, ledig och pubrunda på tisdag. nollningsåterträffsmiddag på fredag. jobb på söndag. marknad hemma i strängnäs nästa helg, green day på söndagen. sen så småningom gustavsvik med syskonen, juuso o wille! det gillar vi!

nu är det krypa ner i sängen som gäller. eller snarare bara o lägga sig ner. är trött efter o letat mig fördärvad efter cykelnyckeln!. dessutom måste jag logga o lyssna på regnet! har vart en så solig höst hittills, men vi gillar det här också! =)

nattinatti på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åå, hanna var sööööööt du är <3 tänkte på dig när jag åkte från min akademiska häst idag ;D å kom på att jag saknar dig V Ä L D I G T mycket! marknad nästa helg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback