Vart tog Hubert vägen?

Regn ikväll = en överaktiv bam vägrar gå ut = inte bra resultat!!

kom hem o insåg att wille inte lämnat nyckel åt mig. ringde 100 ggr o undrade förargat varför det finns telefon om ingen använder den, varken han eller hans jobb!!
fick tillslut tag på han o skällde ut honom. direkt efter fick jag dåligt samvete o skrev förlåt. <3
fick ringa ylva så hon åkte hem från jobbet fast hon tänkt gå en vända på stan också.. hrm.

tog venprov idag i skolan, på varandra=) det var spännande!
efter det lunch och seminarium med basgrupp d också.

kom på en grej idag, tur att jag av nån anledning samlade på gem när jag var liten. superbra med en stor påse gem till diverse skolpapper!

cyklade för första gången hem med cecilia idag, fast vi bor så nära varandra också! grattis till oss!

nu är det idol som gäller, sen ringa mamma o pappa, läsa några sidor i boken, måste verkligen plugga nånting idag, fast huvet är helt slut. sen ut med vovvarna, om det inte regnar vill säga;). då kommer vi ändå ingevart! sen soova!!

det är konstigt vad folk förändras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback