Beach 2010?

Årets löpning är igång och i samband med det startade även magträningen så nu står sit-ups och springa på schemat i veckorna! Vi har även börjat gå 2 h om dan med hundarna utom de dagar de springer med oss, då blir det en en-timmes promenad utöver löpningen. Tungt var det hur som helst idag:) Tacka vet jag ridningen som gav magrutor under mycket nöje!

Jag kom även på en mycket glad upptäckt idag, jag kommer i min klänning som jag köpte våren 2007 fortfarande:). Jag älskar verkligen den, ibland är gamla kläder mycket bättre än nya!

På tal om nya kläder så köpte jag två scarfar idag, impuls eller vad, men de var snygga så! två par skor blev det också. man måste unna sig även om man är student, så till gasquen på lördag har jag nya pjux:D

Här är en låt som jag helt plötsligt här om veckan bara började sjunga på, utan att ha en aning om varför: Fight for this love - Cheryl Cole.


Dessutom letar jag fortfarande efter låten som ger vita stränder och gröna palmer i tankarna, som vi dansade till på sittningen i Lund. Kommer för tusan inte på vilken det är... Billy Paul- Your Song känns fel..

Imorgon är det dags att ta tag i hemtentan som jag ska hämta hos Robin nu...


Kommentarer
Postat av: emelie

Gudars va hurtig du är:) Duktigt!!

2010-04-06 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback