Get some colours on!

Niina:
Soffa på valborg kan vi säkert komma förbi en sväng.. :) vi smider planer, men har inte kommit nåvart ändå;)

Gårdagskvällen var riktigt lyckad! Vi började med förfest hos robin och vidare ner på V-dala. Där hamnade jag i mycket bra sällskap på middagen, så bra att vi åt upp T1ornas förrätt för vi inte trodde de skulle komma.. kan tilläggas att de dök upp.. hrm.

efter det var det sångstund i soffgruppen medan dom städade bort middagen, vi T2or vet hur man roar sig!

till sist blev det dans, dock hurrar inte jag för V-dalas musik alltså. Men det blir ju aldrig bättre än man gör det för sig, så det blev bra! ;)

kvällen avslutades med mat på Max och ingen efterfest för de andra var otaggade. nästa gång har jag fått löfte om och lovat vidare. men vi tackar så hjärligt för inbjudan nygårds. 

och sen ska jag lära mig att inte vara så snabb, bara för jag känner igen nån betyder det inte att denne känner igen mig:).  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att du börjat lägga upp mer bilder!

Postat av: karro

grym kväll du tjejen =) blev lite mycket av det goda för min del dock, haha

2010-04-15 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback