Mina vänner på Folksam

Jag är själv idag för wille jobbar och har hunnit med mycket: Jag har börjat fatta matte-räkningen (tummen upp!!), sett på onödiga tv-program, solat på altanen (snön är inte här iaf) och sen har jag pratat i telefon två gånger med folksam. De verkade förstå att jag kände mig ensam och ringde nog bara därför;).  (iaf den sista eftersom han ringde och skulle prata om samma sak som den första, 1 minut senare)

en annan som jag gillar att prata med är min handläggare på Trygg Hansa, han håller på och hjälper mig att få igenom skadeersättning för min handled och det hoppas jag han kan. Han är iaf hur hjälpsam som helst jämt och han tilltalar alltid med namn på telefon och det gillar jag:).

 

nu sitter jag här, nyss inkommen från solen som gick i moln och badar fotbad. lyxar till det lite när jag är ensam.. det får man! lite senare ska jag träffa ellen och sen är det kanske förfest hos nygårds för att dra vidare till värmlands efter.. blir nog en grym kväll igen med ellipelli o så syster o de andra vi ska träffa ute! :)

hej på er!

 


haha hittade bilder fråna april förra året, grillfest i Mora. Det var en rolig kväll! Saknar vår lägenhet där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback