Påsk:)

Helgen har varit alldeles underbart skön:).

*Torsdag åkte vi upp till Mora för att hälsa på Willes familj. Där tog vi det lugnt och åt mat mestadels.
*Fredag var vi på innebandy, KAIS Mora mot Tyresö Trolle-nånting, riktigt roligt och Mora vann denna viktiga match med 15-9. (påväg mot elitserien)
*efter matchen åkte vi till mamma o pappa i rockhammar där alla utom juuso satt uppe och väntade fast det blev sent
*Lördagen åt vi påskmiddag, mums! sedan väntade jag på mitt påskägg som aldrig dök upp (nån sa nåt om att vi alla tagit med oss våra egna ägg när vi flyttade hemifrån, men senast ett år sen fanns det minsann där...) så jag fick nöja mig med en stor skål godis på bordet istället som gick åt:).
*Söndag var vi och kollade på svanar i Tysslingen, ca 2500 st som rastar där en vecka ungefär innan de ger sig av mot varmare breddgrader (okej, dessa ska till ryssland, så det hade kanske inte med saken att göra...)

Denna sköna helg avsultades med att jag hade min dator i golvet och nu testar att den funkar som den ska, vilket den verkar. :) den laddar t.om fast batteriet fick sig en flygtur! och så kom mitt ägg tvåa i
johannas tävling!

ha en bra annandag påsk!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken mysig påsk och vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback