tjugo år och gasque

Kan börja med att säga: Juuso, du vill nog inte hjälpa oss att flytta då detta sker dagen efter det berömda valborg:). snygg timing va?
adressen kommer så snart vi adressändrar. bör även tillägga för er som undrat, vi söker fortfarande lägenhet i uppsala och hoppas och tror på en sån till hösten, detta är bara en sommarplan:)


Sitter och lyssnar på Angels & Airwaves och taggar gasque ikväll, antar att det är förfest om.. 5 timmar?
Var nyss ner och köpte strumpbyxor nyss på ica, undrar hur de är då man antingen kunde köpa 5 par för 49 eller 1 par för 39.. :)
skulle ta ut en hundring i kassan också men han missförstod mig och tog ut upp till hundra så det slutade med att jag fick betala 3 kronor extra då jag fyllde på busskortet. men dom pengarna bjuder jag på idag när solen inte skiner;).

Cicci fyller 20 idag också vilket är värt ett stort grattis <3 fast hon blir inte gammal kom vi fram till, det blev man vid 30, vilket jag inte tror att juuso håller med om:).

hej på er, nu ska jag kolla kontoutdrag, käka lunch snart o så börja göra mig i ordning så småningom, kommer bli grymt ikväll, så befinn er på V-Dala kl 22! :)

Kommentarer
Postat av: Niina

Men Hanna, vilken ovanligt dålig timing på flytten ;). Kan bli svårt att hitta folk som vill hjälpa till. Har ni några särskilda planer för Valborg än? Vi har tänkt skaffa en soffa i år igen att titta på forsränningen i, så ni får gärna joina oss där om ni inte ska göra nåt annat.

Postat av: Juuso

Hanna, det glädjer mig att du har vissa fördomar om mig. I år ska jag dock köra mer av en via Dolorosa-modell för Valborgsfirandet. Ska till tandläkare den 29 och tävla i orienteringen den 1maj!!! Det du :). Vad gäller åldersdiskussionen så känner jag mig inte så gammal trots att jag passerat 30-gränsen. Observerat att jag flyttat födelsedagsfesten till en fredag :).

2010-04-10 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback