Ledigt!

Jag har snart sett klart första säsongen. jag kanske är beroende. men då får det vara så!

hade en bra dag på jobbet idag med Ida. Min feber lyste igenom rätt rejält och fyra cheese blev fem cola, en order tog två minuter att slå in och ja, jag var allmänt feber-seg tills Ida tog min plats i ettan och jag fick koncentrera mig på det jag kan i tvåan.
Jag tyckte även min tanke om cola var bra. klok. "Tänk så skulle man få veta att man skulle dö, och så kommer man på att man inte druckit tillräckligt med cola i sitt liv!" det är dom små sakerna i livet man ska ta tillvara på, som lyxen att gå i skogen till exempel, eller colan.

En kvällspromenad med hundarna och sen ett avsnitt greys. Imorgon säger vi upp lägenheten, lite gambling då vi inte fått hundra på den andra än men man måste ju leva lite:). Svar väntas nästa vecka..

Nu ska jag sova, imorgon blir det fika med Emil och sen träffa Jenny och troligen fika igen! Nattinatt på er alla.


Kommentarer
Postat av: Ida

Bästa Hanna, tack för idag! Jag kommer sakna dig nåt otroligt när ni flyttar! <3 :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback