och det kanske alla vill höra!

Ida, nej. sommaren har en hel månad kvar, det är länge. Den är långt i från slut! Kom igen om sådär tre veckor:).

Jag är irriterad och jag har kommit på att det är då jag bloggar mest. så bara så ni vet, alla timmar jag inte bloggar är dom jag inte är arg på nåt.
Jag är arg på igår. vi var sjukt bra och NEJ jag tycker inte uppskattningen var bra, snarare LÅNGT ifrån okej. Alla behöver det och det är mest somligas ansvar att visa detta. inte bara vi som ska peppa varandra.
Jag har tre arbetspass kvar och det känns bra. kanske blir nåt mer, men då krävs mycket till som att tex Lillen behöver hjälp eller nåt, för hon är en av de som är värda det! Jag är less på att ingen fattar vad jag går för egentligen. okej jag har inte berättat allt själv men wtf. tacka vet jag strängnäs OCH mora just nu.

Skola känns inte heller pepp just nu. det är skrämmande. att det bara är två år kvar sen har man hand om folks liv. shit.

Så nu är det som gäller lov, här och nu. som igår när jag låg en timme på balkongen under en filt på bänken och lyssnade på musik i natten, det är livsnjutning.

så. en MÅNAD to go!

Kommentarer
Postat av: Ida

Uppskattning från jobbet får man lära sig att hitta på konstiga sätt. Som att man blir inringd typ jämt. Och att dom tar en för given. Konstigt sätt att visa det på men men...jag håller med dig. Alla borde få höra. Kul att se dig en kort stund idag iaf!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback